Доводимо до Вашого відома, що 12.10.2023 набрав чинності Закон України № 3384-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України про визначення порядку подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в умовах воєнного стану», який відновлює обов’язковість подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – декларації), повідомлень про суттєві зміни у майновому стані (ПСЗ), повідомлення про відкриття валютного рахунку у банку-нерезиденті (ПВВР).
Повідомляємо, що суб’єкти декларування, які подали декларації, мають можливість перевірити дані в уже поданих деклараціях та, за необхідності, виправити їх.
При цьому виправити можливо лише декларації, подані у період з 24 лютого 2022 року по 11 жовтня 2023 року включно.
Для цього необхідно не пізніше 25 жовтня 2023 року звернутись до НАЗК з письмовим листом добровільної форми, в якому зазначити: ПІБ; дату народження; реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП); яку або які декларації у вас є потреба виправити, а також дату їх подання.
Зазначати, які саме дані необхідно змінити чи додати та долучати будь-які документи до такого листа не потрібно!
Після цього, ви зможете одноразово впродовж 30 днів з дня надання доступу подати виправлену декларацію.
Про кінцеву дату подання виправленої декларації вас буде повідомлено в персональному електронному кабінеті Реєстру.
Листи з цих питань, подані 26 жовтня 2023 року або пізніше, будуть залишені без розгляду.
Письмові листи можна надсилати на електронну адресу Національного агентства info@nazk.gov.ua (сканована копія листа з підписом або лист, підписаний кваліфікованим електронним підписом) або за адресою: бул. Миколи Міхновського, буд. 28, м. Київ, 01103.