З метою створення зручних умов для отримання адміністративних послуг громадянами та бізнесом, в рамках співпраці з територіальними громадами, минулого року було підписано Угоду про співпрацю між Головним управлінням ДПС у Харківській області та Мереф’янською міською радою.
Так в Мереф’янському пункті обслуговування Куп’янської ДПІ з 29.05.2024 почали надаватися адміністративні послуги платникам податків. Для зручності платників та в рамках стратегії створення безбар’єрного простору в Україні, сектори очікування та розміщення інформації були облаштовані з врахуванням потреб громадян з дітьми, похилого віку та осіб з обмеженими фізичними можливостями. Крім того, у ЦНАПі наявні місця для очікування та заповнення документів, вони облаштовані відповідними меблями та інформаційними стендами.
Прийом громадян та платників податків в Мереф’янському пункті обслуговування Куп’янської ДПІ здійснюється особисто при зверненні особи, або засобами електронної черги ЦНАП та електронної черги ДПС України.
За рік роботи в Мереф’янському пункті обслуговування Куп’янської ДПІ було надано понад 5000 адміністративних послуг платникам податків. Найбільш запитуваною є послуга «отримання картки платника податків», що складає 88,7 відс. від загальної кількості наданих податкових послуг.
Також популярними є послуги:
- внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків;
- внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта;
- отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
Вказані послуги доступні для громадян незалежно від місця їх реєстрації.
За рік роботи в скриньці скарг та пропозицій Мереф’янського пункту обслуговування Купянської ДПІ є не одна подяка від платників податків за рівень обслуговування та якісне надання адміністративних послуг.
Досвід роботи Мереф’янського пункту обслуговування Куп’янської ДПІ демонструє ефективність співпраці між державними органами та місцевим самоврядуванням у наданні якісних адміністративних послуг. Завдяки створенню сучасного безбар’єрного простору, використанню електронних сервісів та професійній роботі фахівців, громадяни отримали можливість оперативно вирішувати податкові питання без зайвих складнощів.