Днями у приміщенні Центру обслуговування платників Індустріального відділу обслуговування платників Харківської ДПІ Головного управління ДПС у Харківській області відбулася зустріч заступника начальника ДПІ – начальника відділу Ніни Фіновської з платниками податків з питання дотримання принципів безбар’єрності в комунікаціях.
Податківиця повідомила, що у Центрі обслуговування платників Індустріального відділу обслуговування платників враховується особливості і потреби кожного платника. Так, для людей з інвалідністю та маломобільних груп на вході до ЦОПу розміщена інформаційна табличка «Центр обслуговування платників», яка адаптована для людей із порушенням зору; встановлено кнопку-виклик модератора; здійснюється супровід модератора під час отримання адміністративних та сервісних послуг, а саме: надається допомога в оформлені та отриманні відповідних документів; позачергове обслуговування.
Крім того, під час заходу Ніна Фіновська поінформувала присутніх щодо права громадян на отримання податкової знижки, про переваги електронних сервісів від ДПС – «Електронний кабінет» та мобільний застосунок «Моя податкова», за допомогою яких платники мають можливість надавати звітність в електронному вигляді та листуватися з податковою.
«Безбар’єрність у податковій сфері є важливим кроком у роботі з соціальною нерівністю та дискримінацією», - зазначила Ніна Фіновська наприкінці зустрічі.