Впродовж 2024 року до Головного управління ДПС у Харківській області надійшло 356 запитів громадян та юридичних осіб відповідно до Закону України від 13.01.2011р. № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закону України № 2939-VI). З них на частку фізичних осіб припадає 247 запитів, на частку юридичних осіб 109 запитів.
Запити від громадян та юридичних осіб надходили різними засобами зв’язку:
- поштою –102 запити;
- електронною поштою – 160 запитів;
- особисто від запитувачів – 25 запитів;
- через електронний кабінет платника – 69 запитів.
За всіма запитами, що надійшли до Головного управління ДПС у Харківській області, надано відповіді запитувачам у встановлені Законом України № 2939-VI строки, при цьому:
- задоволено 322 запити;
- відмовлено у наданні інформації по 24 запитах (у зв’язку з обмеженням доступу до такої інформації);
- переслано належним розпорядникам інформації – 10 запитів.
По 33 запитах, в яких запитувачі бажали отримати інформацію посилаючись на Закон України № 2939-VI, але по суті які були зверненнями, надано проміжні відповіді інформаційного змісту щодо невідповідності вимогам до запиту на отримання публічної інформації та розгляду у порядку та строки, визначені спеціальними законами України.
Запити на інформацію надходили до Головного управління ДПС у Харківській області протягом 2024 року переважно з м. Харкова та Харківської області, м. Кривий ріг, м. Полтави, м. Чернівці та м. Києва.
Найчастіше до ГУ ДПС у Харківській області запитувачі зверталися із запитами про надання:
- інформації щодо підстав включення платника до переліку підприємств, які підпадають під «Критерії ризикових платників податків»;
- інформації щодо нормативних документів з питань діяльності Головного управління ДПС у Харківській області під час воєнного стану;
- інформації щодо проведення перевірок суб’єктів господарської діяльності;
- інформації щодо сум донарахованих податків та штрафних санкцій;
- інформації про надходження та сплату податків і зборів
- інформації про порядок отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків.
- інформації про наявність податкового боргу;
- інформації про отримані доходи;
- інформації щодо кадрових питань;
- інформація щодо перерахунку МПЗ;
- інформації щодо копії облікової картки фізичної особи;
- інфомації по ФОП щодо його підприємницької діяльності;
- інформації щодо посадових осіб Головного управлінні ДПС у Харківській області.