До Головного управління ДПС у Харківській області надійшло 58 письмових звернень громадян. Із загальної кількості звернень - 56 заяв, 2 скарги.
Проаналізувавши питання, з якими звертались громадяни до ГУ ДПС у Харківській області, можна зробити висновок, що це питання:
- щодо податкової політики – 55 звернень ( 94,8%), з яких найбільша кількість звернень стосується інформування про ухилення від сплати податків – 35 звернень (63,6%) та контрольно-перевірочної роботи – 18 звернень (32,7 %);
- інших питань, що належать до компетенції ДФС - 1 звернень – (1,8%);
- діяльності центральних органів виконавчої влади – 2 звернення (3,4%), в тому числі 2 звернення відносно дій, бездіяльності посадових осіб ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень.
За результатами розгляду звернень, що надійшли до ГУ ДПС у Харківській області:
3 звернень (5,2%) – вирішено позитивно,
6 зверненню (10,3 %) – дано роз’яснення,
1 звернень (1,8 %) - не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян”
48 звернення (82,7 %) – знаходяться на виконанні.