У 2020 році до органів Головного управління ДПС у Харківській області надійшло 482 письмових звернення громадян. Із загальної кількості звернень, 477 це - заяв, 3 скарги, 2 пропозиції.
Громадяни зверталися до органів податкової служби із наступних питань:
-щодо податкової політики – 454 звернення (94,2%), з яких найбільша частина стосується інформування про ухилення від сплати податків – 260 звернень та контрольно-перевірочної роботи – 128 звернень;
-єдиного соціального внеску - 10 звернень (2,1%);
-інших питань, що належать до компетенції ДПС - 9 звернень – (1,8%);
- діяльності центральних органів виконавчої влади – 8 звернень (1,7%);
-забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 1 звернення (0,2%).
За результатами розгляду звернень, що надійшли до органів ГУ ДПС у Харківській області:
191 звернення (39,7%) – вирішено позитивно,
211 звернень (43,7 %) – дано роз’яснення,
10 звернень (2,1 %) – повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян»;
8 звернень (1,6 %) – переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»,
36 звернень (7,5 %) - не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»;
26 звернень (5,4%) знаходиться на виконанні.
До органів ГУ ДПС у Харківській області надійшло 3 скарги, а саме 2 скарги відносно дій, бездіяльності посадових осіб ДПС, її територіальних органів, та 1 скарга на корупційне правопорушення або правопорушення, пов’язане з корупцією посадовими особами ДПС, її територіальних органів.