За січень-березень 2021 року до Головного управління ДПС у Харківській області надійшло 808 письмових звернень громадян.
Проаналізувавши питання, з якими зверталися громадяни до органів ГУ ДПС у Харківській області, можна зробити висновок, що це питання:
- щодо податкової політики – 778 звернень ( 96,3%);
- єдиного соціального внеску - 18 звернень (2,3%);
- інших питань, що належать до компетенції ДПС - 6 звернень (0,7%);
- праця і заробітна плата - 1 звернення (0,1%);
- діяльність центральних органів виконавчої власті – 4 звернення (0,5%);
- фінансова політика - 1 звернення (0,1%).
За результатами розгляду звернень, що надійшли до органів ГУ ДПС у Харківській області:
352 звернення (43,6%) – вирішено позитивно,
120 звернень (14,9 %) – дано роз’яснення,
2 звернення (0,2%) - відмовлено у задоволенні,
32 звернення (3,9 %) - не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян”;
46 звернень (5,7%) - повернено авторові відповідно до статті 5 Закону України „Про звернення громадян”;
256 звернень (31,7%) - знаходиться на виконанні.