З початку 2021 року до Головного управління ДПС у Харківській області надійшло 2672 звернення громадян.
Проаналізувавши питання, з якими звертались громадяни до Головного управління ДПС у Харківській області впродовж січня - вересня 2021 року, можна зробити висновок, що вони були стосовно:
- податкової політики – 2619 звернень (98,1%), з яких найбільша кількість звернень була з питань оподаткування земельним податком – 1110 звернень (41,7%) та податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 942 звернення (35,4%);
- єдиного соціального внеску - 26 звернень (0,98%);
- інших питань, що належать до компетенції ДПС - 12 звернень (0,45%);
- діяльності центральних органів виконавчої влади – 10 звернень (0,37%).
- виконання судових рішень – 2 звернення (0,07%),
- фінансової політики, охорони праці та промислової безпеки, праці і заробітної плати – по 1 зверненню (0,03%).
За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Харківській області:
1223 звернення (45,7%) – вирішено позитивно;
по 820 зверненнях (30,7%) – заявникам надано відповідні роз’яснення;
116 звернень (4,4%) – повернуто заявникам з урахуванням статті 5 Закону України «Про звернення громадян»;
119 звернень (4,5%) - не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»;
387 звернень (14,5%) – знаходяться на виконанні (термін виконання по них не настав);
по 4 зверненнях (0,2%) - відмовлено у задоволенні (порушенні питання не відносяться до функцій, що виконують контролюючи органи визначені ст.191 ПКУ).