Головне управління ДПС
у Харківській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Актуально про електронні сервіси ДПС

опубліковано 25 листопада 2021 о 13:02

Сьогодні відбулася зустріч начальника Шевченківської ДПІ Оксани Скірди з суб’єктами господарювання Шевченківського району м. Харкова на тему: «Актуальні питання використання електронних сервісів ДПС».

 Під час зустрічі податківці ознайомили платників податків з електронними сервісами податкової служби, зокрема «Електронним кабінетом», та переліком їх функціональних можливостей. Сервіси ДПС, за рахунок використання сучасних інформаційних технологій, забезпечують дистанційне спілкування з податковою, значно спрощують та скорочують отримання адміністративних послуг, довідок, подачу звітності або навіть консультацій, а за допомогою  сторінок  ДПС у соціальних мережах можна переглянути анонси, новини та іншу корисну інформацію. 

Особливу увагу було приділено можливостям подання відомостей для реєстрації фізичної особи та/або внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб. В електронному вигляді облікова картка фізичної особи – платника податків за ф. № 1ДР (далі –  ф. № 1ДР) та заява про внесення змін до Державного реєстру за ф. № 5ДР (далі –  ф. № 5ДР) подаються через меню «ЕК для громадян»/«Облікова картка фізичної особи – платника податків». Платник податків самостійно обирає Центр обслуговування платників, де бажає отримати документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб, в електронному вигляді.

Для приєднання до заяв за ф. № 1ДР та ф. № 5ДР сканованих копій документів, що посвідчують особу та інших документів, які підтверджують зміни облікових даних, платнику необхідно використати закладку «Додатки» та обрати «Документ довільної форми» (формат файлу pdf/jpg із обмеженням розміру не більше 2МБ).