У приміщенні Центру обслуговування платників Шевченківської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Харківській області, відбулася зустріч начальника Шевченківської ДПІ Оксани Скірди з платниками податків Шевченківського району. Тема заходу «Якісні адміністративні послуги - шлях до європейської моделі обслуговування».
Найактивнішим напрямком діяльності Шевченківської ДПІ залишається сфера надання адміністративних послуг.
Адміністративні послуги, які надають органи Державної податкової служби знаходяться на відповідному якісному рівні та користуються постійним попитом у платників податків. Про це і зазначила начальник податкової інспекції Оксана Скірда під час зустрічі.
За словами керівника інспекції, впродовж січня-травня поточного року найбільше громадяни потребували адміністративних послуг у вигляді отримання картки платника податків. Їх було надано понад 2 тисяч.
Крім того, досить запитуваною залишається послуга щодо надання Витягу з Реєстру платників єдиного податку – фізичних осіб, яких за період січня – травня 2023 року, було надано майже 2,7 тис, в електронному вигляді – 2537 послуг.
З початку року до Шевченківської ДПІ надійшло понад 8 тис. звернень суб’єктів господарювання щодо надання адміністративних послуг, і кожне з цих звернень було вчасно і на належному рівні відпрацьоване.
Оксана Скірда нагадала, що платники мають можливість ознайомитись з переліком адміністративних послуг, які надаються Шевченківською державною податковою інспекцією Головного управлінням ДПС у Харківській області за посиланням: https://kh.tax.gov.ua