Днями фахівці Чугуївської ДПІ Головного управління ДПС у Харківській області в приміщенні ЦОП провели зустріч з платниками податків на тему: «Щодо можливостей подання заяв про бажання чи відмову отримувати документи через Електронний кабінет платника».
Під час заходу податківці повідомили, що Порядок функціонування «Електронного кабінету платника» (далі – Електронний кабінет), затверджений наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 зі змінами та доповненнями (далі – Наказ № 637).
Форми Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет та Заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет, затверджені Наказом № 637.
Режим «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету забезпечує можливість створення платниками податкової, фінансової, статистичної звітності, звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, зокрема - «Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет» (J/F 1391602) та «Заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет» (J/F 1391702), і подання її до контролюючих органів.
Роз’яснили алгоритм дій, які необхідно провести в ІКС «Електронний кабінет» для подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет або Заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет.
Нагадали, що відповідно до абзацу першого п.21 Наказу № 637 платник податків один раз протягом року може надіслати контролюючому органу через Електронний кабінет заяву про відмову отримувати документ через Електронний кабінет за формою згідно з додатком 4 до Наказу № 637.