Днями у Центрі обслуговування платників Ізюмської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Харківській області за адресою: м. Балаклія, вул. Муканова, 63 відбулась зустріч з платниками податків за участі начальника Ізюмської ДПІ Юрія Бабенко на тему: «Суспільна та громадська безбар’єрність: доступ кожного до адміністративних та інших послуг».
Під час заходу керівник ДПІ повідомив, що відповідно до Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року місія напряму суспільної та громадянської безбар’єрності - це забезпечення рівних можливостей участі всіх громадян в усіх формах суспільного життя. Однією із стратегічних цілей цього напряму є те, щоб для кожної людини були доступні послуги, зокрема адміністративні, інформаційні, консультаційні та інші. Для цього ДПС України впроваджує принципи доступності та рівного сервісу для всіх платників і прагне, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб.
Юрій Бабенко повідомив, що приміщення Центру обслуговування платників Ізюмської ДПІ забезпечено пандусом, що дає змогу бути доступним для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення. Обслуговування таких осіб у ЦОП здійснюється позачергово та супроводжується модератором на усіх етапах отримання послуг.
Також під час заходу обговорили питання реформування податкової системи, податкової знижки, офіційного працевлаштування найманих працівників, про роботу електронних сервісів від ДПС, зокрема, Електронний кабінет та мобільний застосунок «Моя податкова», за допомогою яких платники мають можливість спілкуватися з податковою дистанційно.
Податківець звернув увагу присутніх, що інформаційну та консультаційну допомогу можна отримати у модератора за телефоном (05759) 4-09-30.
«Ми враховуємо особливості кожного і адаптуємось, щоб допомогти кожному. Ввічливе та уважне ставлення до кожного відвідувача ЦОПу - це пріоритет комунікацій з платниками». – наголосив Юрій Бабенко.