Днями у Центрі обслуговування платників Індустріального відділу обслуговування платників Харківської ДПІ Головного управління ДПС у Харківській області відбулася зустріч заступника начальника ДПІ – начальника відділу Ніни Фіновської з платниками податків з питань безбар’єрності в комунікаціях з податковою.
Під час заходу фахівчиня повідомила, що податкова служба прагне, щоб кожен громадянин мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб. Так, з метою посилення соціального захисту людей з порушенням опорно-рухового апарату та створення сприятливих умов для їх життєдіяльності, в Центрі обслуговування платників Індустріального відділу обслуговування платників виконані всі заходи, а саме: на вході облаштований пандус; працює кнопка дзвінкового виклику модератора; облаштовано тактильну табличку для осіб з вадами зору зі шрифтом Брайля; здійснюється позачергове обслуговування та супровід громадян модератором на всіх етапах отримання ними послуг.
Також обговорили питання офіційного працевлаштування, податкової знижки, застосування електронних сервісів від ДПС, зокрема, Електронного кабінету та мобільного застосунку «Моя податкова», які надають можливість дистанційного спілкування з податковою.
«Податківці й надалі працюватимуть над тим, щоб послуги були доступні кожному – незалежно від фізичних можливостей чи життєвих обставин. Адже безбар’єрність у ДПС – це зручність, доступність та повага до кожного платника» - наголосила Ніна Фіновська.