Про це повідомила начальник Берестинської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Харківській області Людмила Гончарова.
Податківиця зазначила, що Берестинська ДПІ забезпечує реалізацію повноважень ГУ ДПС у Харківській області на територіях таких громад: Красноградської, Кегичівської, Сахновщинської, Зачепилівської, Наталинської та Старовірівської.
Основними завданнями Берестинської ДПІ є здійснення сервісного обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
Протягом січня-вересня 2025 року в Центрах обслуговування платників та пунктах обслуговування Берестинсьої ДПІ фахівцями ДПІ було надано 11137 адміністративних послуг платникам податків, з них найбільш запитуваними є:
- видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (видано 5181 карток);
- видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (видано 1575 відомостей):
- надання витягів з реєстру платників єдиного податку (видано 1430 витягів) та ряд інших.
Фахівчиня зазначала, що у ЦОП та пунктах обслуговування Берестинської ДПІ можна отримати широкий спектр послуг - від отримання довідок і консультацій до реєстраційних процедур та подання звітності.
Для зручності платників податків сервісне обслуговування та надання адміністративних послуг надається не лише громадянам Берестинського району, а й особам з інших регіонів України, незалежно від місця обліку платника податків. Обслуговування військовослужбовців здійснюється фахівцями ДПІ оперативно, без черг та очікувань.
Крім того, платники податків мають можливість отримувати послуги в онлайн режимі за допомогою електронних сервісів ДПС - Електронний кабінет та мобільний застосунок «Моя податкова».
«Надання адміністративних послуг відбувається з урахуванням принципів безбар’єрності та створення таких умов, щоб усі громадяни – незалежно від віку, стану здоров’я, статі, соціального статусу чи місця проживання – могли однаково зручно та швидко отримувати послуги», - зазначила Людмила Гончарова.