Про це повідомив начальник Харківської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Харківській області Олег Лепунов.
Податківець зазначив, що сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг є основним завданням Харківської ДПІ Головного управління ДПС у Харківській області.
Фахівці ДПІ надають послуги платникам податків у м. Харків та частково по Харківській області у Центрах обслуговування платників за наступними адресами:
- Індустріальний відділ обслуговування платників, м. Харків, вул. Бекетова, буд. 1;
- Відділ надання адміністративних послуг, організації роботи та документообігу, м. Харків, вул. Бекетова, буд. 1;
- Відділ обліку платників, об’єктів оподаткування та ведення реєстрів, м. Харків, пров. Академіка Підгорного, буд. 3
- Шевченківський відділ обслуговування платників, м. Харків, пр-т Науки, буд. 9;
- Холодногірський відділ обслуговування платників, м. Харків, вул. Петра Болбочана, буд. 25;
- Київський відділ обслуговування платників, м. Харків, просп. Тракторобудівників, буд. 144, Регіональний Центр надання адміністративних послуг;
- Дергачівський сектор обслуговування платників, м. Дергачі, вул. Садова, буд. 10;
- Люботинський сектор обслуговування платників, ЦНАП м. Люботин, вул. Мистецька, буд. 1-Б;
- Нововодолазький сектор обслуговування платників, с. Нова Водолага, вул. Воскресінська, буд. 3.
Крім того, працюють дві точки доступу на станціях метро «Наукова» і «Ярослава Мудрого».
Олег Лепунов акцентував, що найбільш запитуваними є послуги з видачі карток платника податків, яких було надано 37883 та 8027 громадян отримали відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого (перерахованого) податку та військового збору.
Також за 9 місяців поточного року фахівцями ДПІ зареєстровано 3400 реєстраторів розрахункових операцій; 4654 книги обліку розрахункових операцій; 455 розрахункових книжок; видано 25661 витягів з реєстру платників єдиного податку; 1234 витягів з реєстру платників на додану вартість; 1435 довідок про підтвердження статусу податкового резидента України та 413 витягів з Реєстру неприбуткових установ та організацій тощо.
В Центрах обслуговування платників відвідувачам надаються інформаційні, консультаційні та інші послуги, а саме: щодо заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях, взяття на облік платників податків, послуги з погоджування довідок-розрахунків про видачу коштів для виплати заробітної плати та інші послуги.
Олег Лепунов повідомив, що Центри обслуговування платників, відділи Харківської ДПІ та точки доступу на станціях метро «Наукова» та «Ярослава Мудрого» працюють з понеділка по п’ятницю, згідно графіка, затвердженого ГУ ДПС у Харківській області.
«Для зручності платників цілодобово працюють електронні сервіси ДПС - «Електронний кабінет» та мобільний застосунок «Моя податкова», які надають можливість дистанційно спілкуватися з податковою та отримувати послуги без відвідування ЦОПів», - зазначив податківець.