Головне управління ДПС
у Харківській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань блокування податкових накладних

опубліковано 13 вересня 2021 о 15:43

Начальник управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Головного управління ДПС у Харківській області Зоя Цигульова сьогодні провела  черговий сеанс телефонного зв’язку  «гаряча лінія».

Питання, якими цікавилися платники податків стосувалися блокування податкових накладних, а саме: які саме документи надавати до повідомлення на заблоковану податкову накладну/розрахунок коригування; який термін розгляду повідомлення; яка інформація зазначається в таблиці даних платника податку та інше.

       На всі питання були надані вичерпні відповіді.

  1. 1.   Запитання.

Які саме документи надавати до повідомлення на заблоковану податкову накладну/розрахунок коригування?

Відповідь:

Відповідно до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520 п.5, перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких зупинено може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

 

  1. 2.      Запитання.

Який термін розгляду повідомлення?

Відповідь:

Термін розгляду повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, відповідно до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних складає п’ять робочих днів. За результатами розгляду, формується та надсилається рішення платнику податку за встановленою формою засобами електронного зв’язку.

 

  1. 3.       Запитання

Яка інформація зазначається в таблиці даних платника податку?

Відповідь:

У таблиці даних платника податку зазначаються:

види економічної діяльності відповідно до КВЕД;

коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України;

коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Також, таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.