Днями завдяки Комунікаційній податковій платформі при ГУ ДПС у Харківській області, платник податків оперативно отримав відповіді та роз’яснення щодо правильності заповнення таблиць даних платника податків.
Спілкування між суб’єктом господарювання та податковою службою відбулось в онлайн- режимі, на наступний день після отримання електронного листа з окресленою проблематикою. Зазначений лист надійшов від представника платника податків – фахівця Ради бізнес-омбудсмена.
Слід зазначити, що в запиті було зроблено акцент саме на проведені трьохсторонньої зустрічі та обговоренні, а не на отриманні офіційних роз’яснень. Саме цим і відрізняється комунікація через Комунікаційну податкову платформу від звернення через Електронний кабінет або на офіційну електронну адресу податкової служби.
Нагадаємо, що Комунікаційна податкова платформа запроваджена ДПС України влітку минулого року. В усіх Головних управліннях ДПС створено спеціальні електронні скриньки, на які можуть звертатися представники громадських організацій, асоціацій або спілок підприємців. Після розгляду податківцями таких звернень – проводяться відповідні заходи: онлайн-зустрічі, семінари або засідання «круглих столів».