Головне управління ДПС у Харківській області інформує, що для подання Заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет платнику податків необхідно:
- увійти до приватної частини Електронного кабінету. Нагадаємо, що вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого сертифікату електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія. Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
- в меню «Налаштування» обрати вкладку «Бажання листування з податковою»;
- натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну пошту, на яку бажаєте отримувати інформацію про документи, що надійшли в Електронний кабінет;
- підписати КЕП та надіслати.
Обирайте сучасний електронний формат взаємодії з контролюючими органами – заощаджуйте свій час та ресурси!