В.о. начальника управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Головного управління ДПС у Харківській області Юлія П`яташ під час телефонної «гарячої лінії» відповіла на запитання платників податків щодо блокування податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зокрема, податківиця роз’яснила що робити, коли заблокували податкову накладну. Вона рекомендувала виконувати наступні дії:
1 Перевірити повідомлення в Електронному кабінеті: з`ясувати причину блокування накладної;
2. Підготувати пояснення з документами: довести реальність операції;
3. Подати документи до податкової: через Електронний кабінет за встановленою формою;
4. Якщо у реєстрації відмовлено, платник податків має право оскаржувати рішення, прийняте Комісією ГУ ДПС.
Юлія П`яташ відповіла на всі запитання платників під час заходу та рекомендувала у разі виникнення запитань у подальшому надсилати звернення щодо проведення зустрічі для отримання роз’яснень на Комунікаційну податкову платформу (kh.ikc@tax.gov.ua) або звертатися до Консультаційного центру з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних (https://kh.tax.gov.ua/okremi-storinki/arhiv/656250.html).