Відбулася зустріч начальника відділу надання адміністративних послуг, організації роботи та документообігу Чугуївської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Харківській області Юлії Сурядної з фахівцями з соціальних питань мобільної групи Благодійного фонду «Право на захист».
Податківиця надала роз`яснення щодо отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків (далі – РНОКПП).
Юлія Сурядна повідомила як подати через Електронний кабінет платника (cabinet.tax.gov.ua) Заяву про внесення змін за ф. № 5ДР з копіями документів, що посвідчують особу та інших документів, які підтверджують зміни облікових даних та чи можна отримати документ, що засвідчує реєстрацію у ДРФО – платників податків в електронному вигляді».
В електронному вигляді Заява про внесення змін за ф. № 5ДР подається через меню «ЕК для громадян»/«Облікова картка фізичної особи – платника податків (1ДР) /Заява про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (5ДР)» приватної частини «Електронний кабінет».
При цьому, платник податків самостійно обирає Центр обслуговування платників, де бажає отримати документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (картку платника податків).
Для приєднання до Заяви про внесення змін за ф. № 5ДР сканованих копій документів, що посвідчують особу та інших документів, які підтверджують зміни облікових даних, платнику необхідно використати закладку «Додатки» та обрати «Документ довільного формату» (формат файлу pdf/jpg із обмеженням розміру не більше 2МБ).
Водночас учасникам зустрічі повідомили, що Постановою № 1202 від 21.10.2022 року, яка діє з 26.10.2022 встановлено, що посвідки на тимчасове чи постійне проживання, крім тих, які оформлені громадянам російської федерації, строк дії яких закінчився або які підлягають обміну відповідно до законодавства після 24 лютого 2022 року, підтверджують законні підстави для тимчасового чи постійного проживання в Україні та право на в’їзд в Україну на період воєнного стану та протягом 30 календарних днів з дня його припинення чи скасування.
Окрім того, під час заходу розглянули правила звільнення від податкових зобов'язань для ФОПів, які мобілізовані, звернули увагу на важливості офіційного працевлаштування найманих працівників, проінформували про право на податкову знижку. Йшлося також про Національну стратегію доходів до 2030 року та реалізацію експериментального проєкту щодо функціонування системи управління податковими ризиками в Державній податковій службі України.