У приміщенні Центру обслуговування платників Шевченківського відділу обслуговування платників Харківської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Харківській області відбулася робоча зустріч заступника начальника ДПІ - начальника Шевченківського відділу обслуговування платників Оксани Скірди з фізичними особами – підприємцями стосовно застосування нових вимог до форми та змісту розрахункових документів.
Податківиця поінформувала присутніх, що суб’єкти господарювання, які застосовують РРО/ПРРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг мають надавати споживачам відповідні розрахункові документи на товари чи послуги, які з 01 січня 2025 року мають оновлену форму. Метою змін форми розрахункового документу стало підвищення прозорості розрахунків з покупцями, уніфікація фіскальних документів і запобігання зловживанням у сфері готівкових розрахунків.
Під час заходу також були розглянуті питання щодо отримання податкової знижки, офіційного працевлаштування найманих працівників, Національної стратегії доходів до 2030 року, реалізації експериментального проєкту щодо функціонування системи управління податковими ризиками в ДПС.
Наприкінці заходу Оксана Скірда підкреслила, що працівники Шевченківського відділу обслуговування платників завжди готові надати платникам податків інформаційну та консультаційну допомогу за телефоном (057) 702-19-96, або особисто під час відвідування ЦОП.