Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Харківській ДПІ під час зустрічі роз’яснили порядок листування в електронному вигляді через Електронний кабінет

опубліковано 07 серпня 2025 о 14:00

У Центрі обслуговування платників Харківської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Харківській області, за адресою: м. Харків, пров. Академіка Підгорного, 3 відбулася чергова зустріч з платниками податків за участі начальника відділу обліку платників, об’єктів оподаткування та ведення реєстрів Харківської ДПІ Головного управління ДПС у Харківській області Сергія Музики на тему: «Листування через Електронний кабінет».

Під час заходу податківець розповів як подати Заяву про бажання отримувати документи від контролюючих органів в електронній формі через Електронний кабінет. Фахівець пояснив, якщо Ви не зареєстровані підприємцем, слід у розділі «Додатково» перейти у розділ «Ведення звітності», в якому обрати період «2025», місяць, в якому прийняте рішення подати цю заявку. Перейти на закладку «Створити», після чого обрати розділ «F13 Запити» з випадаючого списку, перейти на сторінку 6 і обрати Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет (F1391602 – для фізичної особи, J1391602 – для юридичної особи), натиснути на неї, заповнити поле «Електронна адреса», накласти кваліфікований електронний підпис та надіслати документ.

Також платникам повідомили, що меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платникам надіслати лист (запит тощо) до відповідного органу ДПС. Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС, автор електронного листа повідомляється про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого даний запит направлено. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи - у вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи». 

Під час заходу розглянули питання щодо отримання податкової знижки, про офіційне працевлаштування найманих працівників, Національну стратегію доходів до 2030 року, реалізацію експериментального проєкту щодо функціонування системи управління податковими ризиками в ДПС.

Сергій Музика запропонував платникам приєднатись до сервісу електронного листування з податковою, бо це спрощує процес отримання податкових послуг, мінімізує безпосередній контакт з податківцями та дозволяє платникам швидко і зручно вирішувати питання.

Наприкінці заходу, кожен платник отримав вичерпні відповіді на свої запитання.