Найпопулярнішим сервісом податкової служби є приймання податкової звітності від платників податків в електронному вигляді.
97,5 % документів податкової звітності платники податків подають в електронному вигляді.
Так, впродовж січня-жовтня 2025 року фахівцями ГУ ДПС від платників податків Харківського регіону було прийнято 1 165,2 тис. документів податкової звітності, з яких в електронному вигляді було направлено 1 135,7 тис. документів. При цьому частка податкових декларацій, що подано за допомогою електронних сервісів ДПС, становить: по юридичних особах – 97,9% та по фізичних особах – 97,1%.
Податковим кодексом України регламентовано можливість здійснення листування платників податків з контролюючими органами в електронному вигляді через Електронний кабінет. Станом на 01.11.2025 року платниками податків Харківщини до територіальних органів ДПС подано 31 750 Заяв про бажання отримувати документ через Електронний кабінет. Понад половину з цих Заяв надійшло впродовж поточного року: 17 878 Заяв.
При цьому, платники податків мають можливість миттєвого подання Заяв про бажання отримувати документ через Електронний кабінет за допомогою смартфона у мобільному застосунку «Моя податкова».
В подальшому інформування платника про надходження в Електронний кабінет документів (листів, повідомлень, актів, вимог тощо) від органів ДПС відбуватиметься на зазначений у Заяві E-mail у вигляді Push-повідомлень.
Безпосередній перегляд та збереження офіційних документів від органів ДПС доступний платнику в Електронному кабінеті в режимі «Вхідні/Вихідні документи» у вкладці «Вхідні».