Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформаційно-аналітична довідка про розгляд запитів на публічну інформацію ГУ ДПС у Харківській області за січень-вересень 2024 року

опубліковано 07 жовтня 2024 о 16:00

Впродовж січня-вересня 2024 року до Головного управління ДПС у Харківській області надійшло 268 запитів громадян та юридичних осіб відповідно до Закону України від 13.01.2011р. № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закону України № 2939-VI). З них на частку фізичних осіб припадає 193 запити, на частку юридичних осіб 75 запитів.

Запити від громадян та юридичних осіб надходили різними засобами зв’язку:

- поштою – 90 запитів; 

- електронною поштою – 114 запитів; 

- особисто від запитувачів – 21 запит;

- через електронний кабінет платника – 43 запити.

За всіма запитами, що надійшли до Головного управління ДПС у Харківській області, надано відповіді запитувачам у встановлені Законом України № 2939-VI строки, при цьому:

- задоволено 247 запитів; 

- відмовлено у наданні інформації по 13 запитах (у зв’язку з обмеженням  доступу до такої інформації); 

- переслано належним розпорядникам інформації – 8 запитів.

По 22 запитах, в яких запитувачі бажали отримати інформацію посилаючись на Закон України № 2939-VI, але по суті які були зверненнями, надано проміжні відповіді інформаційного змісту щодо невідповідності вимогам до запиту на отримання публічної інформації та розгляду у порядку та строки, визначені спеціальними законами України.

Запити на інформацію надходили до Головного управління ДПС у Харківській області протягом 2024 року переважно з м. Харкова та Харківської області, м. Кривий ріг, м. Полтави, м. Чернівці та м. Києва.

Найчастіше до ГУ ДПС у Харківській області запитувачі зверталися із запитами про надання:

- інформації щодо підстав включення платника до переліку підприємств, які підпадають під «Критерії ризикових платників податків»;

- інформації щодо нормативних документів з питань діяльності Головного управління ДПС у Харківській області під час воєнного стану;

- інформації щодо проведення перевірок суб’єктів господарської діяльності;

- інформації щодо сум донарахованих податків та штрафних санкцій;

- інформації про надходження та сплату податків і зборів

- інформації про порядок отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків.

- інформації про наявність податкового боргу;

- інформації про отримані доходи;

- інформації щодо кадрових питань;

- інформація щодо перерахунку МПЗ;

- інформації щодо копії облікової картки фізичної особи;

- інформації щодо посадових осіб Головного управлінні ДПС у Харківській області.