Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація щодо надходження до ГУ ДПС у Харківській області звернень громадян та результати їх розгляду за 2021 рік

опубліковано 06 січня 2022 о 09:11

     

З початку 2021 року до Головного управління ДПС у Харківській області надійшло 3257 звернень громадян.

З загальної кількості звернень, які надійшли протягом 2021 року громадянами порушувалися питання стосовно:

-                податкової політики – 3191 звернення (98,0%),більшість з яких були з питань оподаткування земельним податком – 1332(41,7%) та податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 1109 звернень (34,8%);

-                єдиного соціального внеску - 34 звернення (1,0%);

-                інших питань, що належать до компетенції ДПС - 12 звернень (0,4%);

-                діяльності центральних органів виконавчої влади – 13 звернень (0,4%).

-                виконання судових рішень – 4 звернення (0,1%),

-                фінансової політики, охорони праці та промислової безпеки, праці і заробітної плати – 3 звернення (0,1%).

        За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Харківській області:

1826 звернень (56,1%) – вирішено позитивно;

по 1091зверненню (33,5%) – заявникам надано відповідні роз’яснення;

137 звернень (4,2%) – повернуто заявникам з урахуванням статті 5 Закону України «Про звернення громадян»;

148 звернень (4,6%) - не підлягали розгляду відповідно до статей  8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»;

по 7 зверненнях(0,2%) - відмовлено у задоволенні (порушенні питання не відносяться до функцій, що виконують контролюючи органи визначені ст.191 ПКУ).

5 звернень (0,1%) були переслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»;

43 звернення (1,3%) – знаходяться на виконанні (термін виконання по них те настав).