Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Реєстрація звернень громадян

Громадяни можуть надіслати свої звернення до Головного управління ДПС у Харківській області :

 1) з використанням мережи Internet, засобами електронного зв’язку у вигляді сканкопії або фотокопії письмового звернення з підписом* заявника  або підписане кваліфікованим  електронним підписом, із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації), надіславши на електронну поштову адресу:

 2) поштою, особисто чи через уповноважену особу за адресами:

-       вул. Пушкінська (вул. Григорія Сковороди), буд 46, м. Харків, 61057;

-      вул. Ярослава Мудрого, буд. 2А, м. Богодухів, Харківська область, 62103;

-      вул. Миру, буд. 152, смт. Краснокутськ, Богодухівський район, Харківська область, 62002;

-      вул. Покровська, буд.32, м. Ізюм, Харківська область, 64309;

-      вул. Короленко, буд. 85, м. Красноград, Харківська область, 63304;

-      м-н 3, буд. 5, м. Лозова, Харківська область, 64606;

-      вул. Героїв Чорнобильців, 1А, м. Чугуїв, Харківська область, 63503;

-      пров. Академіка Підгорного, буд. 3, м. Харків, 61046;

-       проспект Науки, буд. 9, м. Харків, 61165;

-      вул. Бекетова,1, м. Харків, 61007.

 3)  через інформаційно-комунікаційну систему Електронний кабінет за  посиланням https://cabinet.tax.gov.ua  (з використанням кваліфікованого електронного підпису). 

Надання інформації щодо реєстрації вхідної кореспонденції за зверненнями громадян здійснюється відділом розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації управління організації роботи Головного управління ДПС у Харківській області у робочі дні за графіком (057) 702-87-66.

понеділок – четвер з 8 год. 00 хв. до 12 год. 00 хв. та з 13 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв.,

п’ятниця з 8 год. 00 хв. до 12 год. 00 хв. та з 13 год. 00 хв. до 15 год. 00 хв.   

 

* відповідно до визначення наведеного у Великому тлумачному словнику української мови підпис – це «прізвище або ініціали, написані власноручно під текстом, малюнком, картиною і т. ін., як свідчення авторства або потвердження чого-небудь» (7-е видання: Великий тлумачний словник української мови (з Дод., допов. На CD)/Уклад. і голов. Ред. В.Т. Бусел – К.: Ірпінь: ВТФ «Перун», 2009 – 1736 с.: іл. – ISBN 966-569-013-2).Також, згідно з Юридичною енциклопедією, підпис визначається як «графіч. начерк, який означає особу його виконавця і здійснюється нею з метою посвідчення документа або підтвердження відомостей, що містяться у док-ті» (Юридична енциклопедія; В 6 т./ Редкол.: Ю70 Ю.С. Шемшученко (голова редкол.) та ін. – К.: «Укр. енцикл.», 1998. ISBN 966-7492-00-1).

 

Отже, підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим.

Також, опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням кваліфікованого електронного підпису.