У Первомайській ДПІ Головного управління ДПС у Харківській області відбулася зустріч із суб’єктами господарювання з питань отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетом.
Начальниця ДПІ Алла Горошко повідомила, що для отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетом платник може скористатися Електронним кабінетом (cabinet.tax.gov.ua).
Детально була розглянута покрокова інструкція для отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетом.
Меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету надає можливість платникам податків створити, підписати та надіслати запит щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС за формою «F/J1300204».
Для цього необхідно здійснити лише декілька кроків:
Крок 1. Увійти до приватної частини Електронного кабінету.
Крок 2. У меню «Заяви, запити для отримання інформації» обрати: Рік. Місяць.
Крок 3. Обрати Запит на отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетом та цільовими фондами за даними органів ДПС (J/F1300204).
Крок 4. Обрати контролюючий орган. Створити
Крок 5. Перевірити та зберегти.
Крок 6. Підписати та надіслати.
Через певний час користувач отримує:
Відповідь №1 (Квитанція №1, яка засвідчує факт і час отримання електронного документа), Відповідь №2 (Квитанція №2, Витяг щодо стану розрахунків з бюджетом та цільовими фондами за даними органів ДПС).
Отриманий Витяг можна переглянути та завантажити у режимі «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи».
Податківиця закликала платників обирати сучасний електронний формат взаємодії, це зекономить час та ресурси!