У приміщенні Центру обслуговування платників Шевченківської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Харківській області відбулась робоча зустріч начальниці ДПІ Оксани Скірди з представниками бізнесу Шевченківського району м. Харкова. Ключовою темою обговорення стали складові механізми процедури повернення помилково та/або надміру сплачених платежів платниками податків.
Під час заходу Оксана Скірда проінформувала присутніх про особливості дистанційного подання Заяви на повернення коштів через сервіс ДПС України «Електронний кабінет» за посиланням (https://cabinet.tax.gov.ua), виключно після ідентифікації особи із використанням кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Е-форми Заяви про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені:
J1302001 – для юридичних осіб;
F1302001 – для фізичних осіб.
Заяву також можна подати на паперовому носії до територіального органу ДПС за місцем обліку платника податків.
Також податківиця повідомила, що з 1 травня 2024 року в Електронному кабінеті платника є доступним отримання Витягу щодо стану розрахунків, тобто документу, що підтверджує стан розрахунків платників з державним та місцевим бюджетами, а також цільовими фондами, починаючи з 2013 року за кожен рік окремо та в розрізі податків,зборів,платежів, а також єдиного внеску.
«Повернення помилково або надміру сплачених коштів можливо лише протягом 1095 днів», - зазначила Оксана Скірда.