Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Реєстратори розрахункових операцій, - як працювати та як скасувати

опубліковано 23 липня 2024 о 13:55

Сьогодні у приміщенні Центру обслуговування платників Шевченківської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Харківській області провідні фахівці податкової інспекції провели робочу зустріч з платниками податків щодо питань примусового скасування реєстрації РРО. 

Захід відкрила начальниця Шевченківської ДПІ Оксана Скірда, яка ознайомила присутніх з вичерпним переліком підстав, за якими контролюючий орган за місцем реєстрації реєстратора розрахункових операцій (РРО), приймає рішення про примусове скасування реєстрації РРО яке оформлюється за формою №5-РРО відповідно до Порядку реєстрації та застосування РРО, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги) затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року №547.

Очільниця податкової інспекції привернула увагу до роз’яснення практичних випадків,  коли вичерпано строк служби РРО, вказаний у реєстрі екземплярів РРО або у паспорті (формулярі) РРО, який не включений до такого реєстру та був зареєстрований у контролюючому органі до створення такого реєстру та/або закінчилися визначені законодавством строки експлуатації РРО та коли контролюючий орган попереджає суб'єкта господарювання за місяць до настання терміну про необхідність проведення процедури скасування реєстрації РРО.

Під час заходу платники податків отримали відповіді на питання, які їх цікавили зокрема, щодо механізму повернення помилково або надміру сплачених коштів за заявою платника податків.