У Київській ДПІ Головного управління ДПС у Харківській області відбувся тренінг для платників податків щодо використання електронних сервісів ДПС.
Провела захід головний державний інспектор відділу податкових сервісів та звітності Наталія Лашина.
Під час заходу фахівчиня проінформувала, що з метою налагодження та поліпшення роботи платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». У разі бажання або відмови отримувати документ через Електронний кабінет платника необхідно подати відповідну заяву.
Також було зазначено, що алгоритм подання Заяви про бажання/відмови отримувати документ через Електронний кабінет наступний: здійснити вхід до приватної частини кабінету та, скориставшись режимом «Введення звітності», обрати форму заяви F/J 1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет або F/J 1391702 – Заява про відмову отримувати документ через Електронний кабінет; створити заяву та заповнити її (вказати електрону адресу, реєстраційні дані платника заповнюються автоматично); перевірити, зберегти, підписати та відправити заяву до контролюючого органу.
Податківиця зауважила, що від електронного листування з податковою можна відмовитися і повернутися до «паперової» форми взаємодії.
Наприкінці заходу Наталія Лашина звернула увагу, що електронне листування з ДПС через Електронний кабінет платника є особливо актуальним під час воєнного стану.