У приміщенні Центру обслуговування платників Шевченківського відділу обслуговування платників відбувся семінар – практикум, за участю заступника начальника ДПІ - начальника Шевченківського відділу обслуговування платників Оксани Скірди. Мета семінару –відпрацювання алгоритму дій під час подання до контролюючого органу Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет (J/F391602).
Фахівчиня акцентувала увагу на зручності використання електронних сервісів ДПС України. Вона зазначила, що зокрема це - оперативне оновлення форматів подання документів в електронному вигляді, конфіденційність інформації та оперативність її обробки.
Звернула увагу присутніх на функціонал режиму «Стан розрахунків з бюджетом» електронного сервісу ДПС (https://cabinet.tax.gov.ua), який дозволяє переглянути зведену інформацію по кожному виду платежу, зокрема: орган ДПС, назву податку (платежу), код платежу та бюджетний рахунок.
Оксана Скірда нагадала, що з метою отримання консультацій, інформації стосовно прийняття звітності, отримання адміністративних послуг, інших документів платники можуть звернутись за телефоном (057) 702-19-96.