Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Особливості проведення звірки за допомогою сервісів ДПС України

опубліковано 11 червня 2025 о 12:00

У приміщенні Центру обслуговування платників Шевченківського відділу обслуговування платників Харківської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Харківській області відбувся черговий семінар - тренінг з платниками податків Харківського регіону, за участю заступника начальника ДПІ – начальника Шевченківського відділу Оксани Скірди, стосовно функціональних можливостей Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua), під час здійснення розрахунків з бюджетами.

Під час заходу присутнім роз’яснено, що тільки платники податків – користувачі Електронного кабінету мають доступ до своїх інтегрованих карток зі сплати податків, зборів та інших платежів через меню «Стан розрахунків з бюджетом», у тому числі інформації про свій податковий борг та можливість здійснення сплати податків, зборів платежів та єдиного соціального внеску скориставшись будь – якою із запропонованих платіжних систем або методів сплати. 

«Понад 130 електронних сервісів Електронного кабінету забезпечують можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України та іншими нормативно – правовими актами. Функціонал Електронного кабінету постійно модернізується та доповнюється новими можливостями відповідно до потреб платників податків» , - зазначила Оксана Скірда, та підкреслила що на сьогодні витяг щодо стану розрахунків з бюджетом в електронному вигляді можна сформувати за кожен рік окремо, починаючі з 2013 року. 

Учасники заходу активно ставили питання та отримували фахові консультації від податківців. Було розглянуто порядок формування онлайн – витягу у тестовому режимі та запропоновано присутнім долучитися до анкетування стосовно сервісного обслуговування в ЦОП Шевченківського відділу.