Днями в Ізюмській державній податковій інспекції Головного управління ДПС у Харківській області відбулася зустріч з платниками податків за участю заступника начальника Ізюмської ДПІ Галини Євченко на тему: «Не проходить верифікацію РНОКПП в «Дії, як вирішити проблему».
Під час заходу податківиця розповіла присутнім, що верифікація реєстраційного номеру облікової картки платника податків - це підтвердження реєстраційних даних фізичної особи при запиті застосунком «Дія» до Державного реєстру Державної податкової служби.
Через неточність банківських даних або інформації в реєстрі Державної податкової служби, може виникнути ситуація, що РНОКПП тривалий час не проходить верифікацію, тобто в застосунку «Дія» не відображається ідентифікаційний номер або «Дія» видає помилку. Найчастіше це пов’язано з розбіжностями реєстраційних даних (ПІБ, дата народження, адреса реєстрації тощо) в документах з реєстром.
Фахівчиня звернула увагу присутніх, що для початку необхідно звернутися до банку, через який ви авторизувалися в «Дії», щоб переконатися у коректності ваших даних (ПІБ, дата народження) та податкового номеру. Банк перевірить дані в системі та виправить за наявності помилки.
Якщо помилки в банківських даних відсутні, а РНОКПП не проходить верифікацію, потрібно звернутися до будь-якого Центру обслуговування платників для уточнення та зміни реєстраційних даних (у разі необхідності) з документом, що посвідчує особу. У разі зміни реєстраційних даних, пред’явити документи, які підтверджують зміни таких даних (свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розлучення тощо). У випадку виявлення розбіжностей, податківці оновлять дані та видадуть РНОКПП.
Обговорили питання податкової знижки, офіційного працевлаштування найманих працівників, функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) в ДПС, Національної стратегії доходів та Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року.
Наприкінці заходу Галина Євченко акцентувала увагу присутніх, що платники податків завжди мають можливість отримати швидкі та якісні послуги від фахівців ДПІ.