Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Харківська ДПІ: зустріч з платниками податків щодо переваг листування з податковою службою в електронному вигляді

опубліковано 17 грудня 2025 о 11:00

У Центрі обслуговування платників Харківської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Харківській області відбулася чергова зустріч з платниками податків за участю начальника  відділу обліку платників, об’єктів оподаткування та ведення реєстрів Харківської ДПІ Сергія Музики. Під час заходу обговорили переваги листування з податковою службою в електронному вигляді.

Податківець проінформував присутніх, що Електронний кабінет – безкоштовний, зручний та багатофункціональний електронний сервіс від ДПС. Сервіс працює цілодобово і дозволяє платникам в режимі онлайн отримувати податкові послуги, листуватися в електронному вигляді та отримувати кореспонденцію від податкової служби через Е-кабінет.

Сергій Музика наголосив, що листування через Е-кабінет створює умови для оперативної та зручної взаємодії платників податків із контролюючими органами і має певні переваги: 

- відсутність паперових документів;

- своєчасне отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції;

- Push-повідомлення на електронну пошту про надходження документу в Електронний кабінет;

- постійний доступ в Е-кабінеті до архіву листування з податковою.

Фахівець розповів, що для листування з податковою в електронній формі платнику необхідно подати Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет. Завдяки оновленому функціоналу Е-кабінету зробити це стало ще простіше:

увійдіть до приватної частини Е-кабінету;

у меню «Налаштування» оберіть вкладку «Бажання листування з податковою»;

натисніть «Бажаю отримувати документи» та вкажіть електронну адресу, на яку бажаєте отримувати повідомлення про надходження документів в Е-кабінет;

підпишіть КЕП та надішліть.

Листування податкової з платниками податків, які подали зазначену Заяву, здійснюється в електронній формі шляхом надіслання документа в Е-кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання.

«Щоб впевнитись у зручності електронного листування з податковою пропонуємо платникам податків скористатись таким правом і отримувати кореспонденцію від податкової через Е-кабінет», - зазначив Сергій Музика. 

Також під час заходу обговорили питання функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) в ДПС та Національної стратегії доходів до 2030 року. 

Наприкінці заходу кожен платник отримав вичерпні відповіді на свої запитання.