Головне управління ДПС у Харківській області нагадує, що право платника податку на податкову знижку, підстави для її нарахування, перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, обмеження права на її нарахування визначено Податковим кодексом України.
Податкову знижку можуть отримати фізичні особи – громадяни України, які отримують доходи у вигляді заробітної плати, з яких утримано податок на доходи фізичних осіб.
Мобільний застосунок «Моя податкова» у розділі «Послуги» надає можливість громадянам подати податкову декларацію про майновий стан і доходи для отримання податкової знижки. Для цього:
оберіть «Подати декларацію про майновий стан і доходи»;
вкажіть суму витрат відповідного виду;
зазначте реквізити банківського рахунку (інша інформація про банківський рахунок заповниться автоматично);
прикріпіть документи в електронному вигляді (додатки можуть бути додані у pdf-форматі або фото);
підписуйте та надсилайте.
Звертаємо увагу, що скористатися податковою знижкою за витратами 2025 року можна протягом усього поточного року, для цього необхідно подати податкову декларацію про майновий стан і доходи з додатком Ф3 та підтвердними документами до 31 грудня 2026 року включно.
Тож завантажуйте застосунок «Моя податкова» в AppStore або GooglePlay, ідентифікуйтеся онлайн за допомогою файлового або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису будь-якого надавача та дистанційно подавайте податкову декларацію про майновий стан і доходи для отримання податкової знижки не виходячи з дому.