Відділ реєстрації користувачів Головного управління ДПС у Харківській області (далі – ГУ ДПС) інформує, що згідно з Постановою Кабінету Міністрів України (далі - КМУ) від 26.01.2024 № 88 «Про внесення змін до пункту 6 Положення про Єдиний державний вебпортал електронних послуг та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» втратила чинність Постанова КМУ від 17.03.2022 № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг».
Враховуючи вищевикладене, повідомляємо, що Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг ДПС України (далі – КНЕДП ДПС) припинив автоматичне формування нових сертифікатів раніше засвідчених відкритих ключів для користувачів електронних довірчих послуг терміном дії на один рік.
У зв’язку з цим пропонуємо завчасно користуватися сервісом дистанційного повторного формування сертифікатів за електронним запитом - пункт меню «Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом» (https://ca.tax.gov.ua/manage-certificates). При цьому дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:
- чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);
- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, код ЄДРПОУ організації тощо);
- особистий ключ, який не є скомпрометованим та доступний лише користувачу.
Також нагадуємо, що перевірити свій електронний підпис та строк дії власних кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів можна на офіційному вебсайті КНЕДП ДПС - пункти меню: «Підпис даних» (https://ca.tax.gov.ua/sign) та «Пошук сертифікатів та СВС» (https://ca.tax.gov.ua/certs-crls).