Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як підприємцю надіслати Заяву про застосування спрощеної системи оподаткування через Електронний кабінет?

опубліковано 03 травня 2024 о 09:00

Головне управління ДПС у Харківській області інформує, що відповідно до п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) встановлено порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку першої – третьої груп. Для цього фізична особа - підприємець має подати до контролюючого органу за місцем податкової адреси заяву про застосування спрощеної системи оподаткування (далі – Заява) в один із таких способів: 

поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення; 

безпосередньо до контролюючого органу; 

засобами інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет», вхід до якої здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/;

державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію.

Для надіслання Заяви фізичною особою – підприємцем через Електронний кабінет в меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету необхідно обирати рік та місяць, в якому створюється Заява, та з переліку електронних форм обирати Заяву за формою F0102003. 

У Заяві заповнити відповідні поля електронного документу, підписати та надіслати, при цьому реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.

У разі переходу фізичної особи – підприємця на спрощену систему оподаткування (перша - третя група платників єдиного податку) додатково до Заяви подається розрахунок доходу за попереднiй календарний рiк, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування (далі – Розрахунок). Для цього платник у вкладці «Додатки» обирає опцію «Додати» Розрахунок за формою F0102103 та заповнює обов’язкові поля.

Перша квитанція надсилається автору електронного документа протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі – протягом перших двох годин наступного операційного дня.

Друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа.