Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як фізичній особі - підприємцю отримати витяг з реєстру платників єдиного податку?

опубліковано 24 травня 2024 о 08:30

Головне управління ДПС у Харківській області інформує, що відповідно до п. 299.9 ст. 299 Податкового кодексу України фізична особа – підприємець, зареєстрований платником єдиного податку, має можливість подати запит про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку до контролюючого органу за місцем податкової адреси в один із таких способів: 

поштою; 

безпосередньо до контролюючого органу; 

засобами інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет», вхід до якої здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua.

Строк надання витягу для зареєстрованих платників єдиного податку не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту, а для суб’єктів господарювання, які подали заяву щодо переходу на спрощену систему оподаткування, – двох робочих днів з дня надходження запиту. 

Адміністративна послуга надається безоплатно. Витяг діє до внесення змін до реєстру.

Форми запиту про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку та витягу затверджені наказом Міністерства фінансів України від 16.07.2019    № 308. Форма запиту передбачає проставляння платником податків відмітки у полі «Спосіб отримання витягу», а саме, безпосередньо в контролюючому органі або в електронному вигляді. 

Підприємець – платник єдиного податку першої – третьої групи, може в меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету створити, підписати та надіслати до відповідного органу ДПС запит про отримання витягу за формою F1302101. 

У разі надсилання запиту з відміткою отримання витягу з реєстру платників єдиного податку «в електронному вигляді», платник отримує витяг в електронній формі за формою F1402101 у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету. 

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. 

При цьому роздрукований електронний витяг в паперовому вигляді не вважається оригіналом.