Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Який порядок скасування реєстрації розрахункової книжки на господарську одиницю?

опубліковано 19 червня 2024 о 08:50

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що відповідно до п. 9 глави 1 розд.3 Порядку реєстрації та ведення розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України  від 14.06.2016 № 547 із змінами та доповненнями (далі - Порядок), скасування розрахункової книжки здійснюється одночасно із скасуванням реєстрації книги обліку розрахункових операцій (далі - книга ОРО) на окрему господарську одиницю.

Пунктом 10 глави 2 розд.3 Порядку встановлено, що у разі порушення цілісності засобу контролю на розрахунковій книжці, виявлення факту опломбування розрахункової книжки підробленим засобом контролю або таким, номер якого не збігається з номером, що вказаний у реєстраційній заяві,  така розрахункова книжка підлягає розпломбуванню, після чого керівник контролюючого органу приймає рішення  про скасування  її реєстрації.

У разі втрати розрахункової книжки суб’єкт господарювання зобов’язаний повідомити про це контролюючий орган за місцем реєстрації книги ОРО не пізніше двох робочих днів з дня втрати.