Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Електронне листування з органами ДПС: переваги та можливості для платників податків

опубліковано 15 липня 2025 о 15:00

Як зазначив начальник управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Харківській області Сергій Біланчук, станом на 01.07.2025 року платниками податків Харківського регіону до територіальних органів ДПС подано 21 464 Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, з них лише впродовж поточного року прийнято 7 952 таких Заяви.

Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який спрощує процес отримання податкових послуг платниками податків, мінімізує безпосередній контакт з органами ДПС та унеможливлює виникнення корупційних ризиків при наданні послуг. Платник має можливість у власному Електронному кабінеті переглянути та зберегти документи, які надійшли від податкової, в режимі «Вхідні/Вихідні документи» вкладка «Вхідні».

Здійснення листування контролюючих органів з платниками податків в електронній формі засобами Електронного кабінету має низку переваг, серед яких забезпечення своєчасного отримання повідомлень, актів, рішень, вимог, листів та іншої офіційної кореспонденції, миттєве отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет, отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет, постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті та зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів.

«Можливість здійснення листування в електронній формі створює умови для оперативної, надійної та зручної взаємодії платників податків із контролюючими органами», - наголосив Сергій Біланчук.