Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Листування контролюючих органів з платниками податків в електронній формі: в податковій відповіли на запитання

опубліковано 16 липня 2025 о 14:00

Начальник відділу податкових сервісів управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Харківській області Марина Скрипниченко під час телефонної «гарячої лінії» відповіла на запитання платників стосовно листування контролюючих органів з платниками податків в електронній формі. Зокрема, під час спілкування з платниками податків податкивиця розповіла про порядок подання суб’єктом господарювання заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет. Для цього потрібно:

1. Увійти до приватної частини Електронного кабінету, здійснивши авторизацію за допомогою власного електронного ключа.

Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого сертифікату електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія.Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

2. У меню «Налаштування» заповнити поле «Електронна адреса», зберегти.

3. Обрати вкладку «Бажання листування з податковою» та натиснути «Бажаю отримувати документи» та перевірити актуальність електронної пошти, на яку платник бажає отримувати інформацію про документи, що надходитимуть в Електронний кабінет.

Марина Скрипниченко звернула увагу, що використання електронної скриньки, яку відкрито на сайті країни-агресора, не допускається.

4. Підписати електронним підписом та надіслати.

Марина Скрипниченко відповіла на всі запитання платників податків під час заходу.