Начальник відділу податкових сервісів управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Харківській області Марина Скрипниченко під час телефонної «гарячої лінії» відповіла на запитання платників стосовно листування контролюючих органів з платниками податків в електронній формі. Зокрема, під час спілкування з платниками податків податкивиця розповіла про порядок подання суб’єктом господарювання заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет. Для цього потрібно:
1. Увійти до приватної частини Електронного кабінету, здійснивши авторизацію за допомогою власного електронного ключа.
Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого сертифікату електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія.Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
2. У меню «Налаштування» заповнити поле «Електронна адреса», зберегти.
3. Обрати вкладку «Бажання листування з податковою» та натиснути «Бажаю отримувати документи» та перевірити актуальність електронної пошти, на яку платник бажає отримувати інформацію про документи, що надходитимуть в Електронний кабінет.
Марина Скрипниченко звернула увагу, що використання електронної скриньки, яку відкрито на сайті країни-агресора, не допускається.
4. Підписати електронним підписом та надіслати.
Марина Скрипниченко відповіла на всі запитання платників податків під час заходу.