Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян Слобожанської ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області
протягом січня-грудня 2017 року
Слобожанська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області на виконання контрольного завдання ГУ ДФС у Харківській області надає інформацію про роботу зі зверненнями громадян, а саме:
Слобожанською ОДПІ вживались заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, забезпечено координацію роботи персоналу ЦОП в частині надання інформаційної допомоги платникам податків. Протягом січня- грудня 2017 року надійшло 9 звернень від грамадян «…про відмову від обліку "за серією та номером паспорта", про підтвердження відмови від будь-якого ідентифікаціонного номера(штрихкода), про вимогу знищення інформації із реєстрів і баз даних, про заборону передачі даних до ЄДДР», а саме від громадян:
- Лісна Л.В. (вх. № 60/11/Л від 04.01.2017 року),
- Аляб’єва К.Д. (вх. № 1583/11/А від 09.02.2017),
- Стрілець М.М. (вх. № 7222/11/С від 07.08.2017),
- Стрілець А.В. (вх. № 7219/11/С від 07.08.2017),
- Камишов О.В. (вх. № 6972/11/А від 01.08.2017),
- Гриньова В.М. (вх. № 7220/11/Г від 07.08.2017),
- Путієнко Г.І. (вх.9078/11/П від 10.10.2017 року),
- Ржаніциній Т.А. (вх.9080/11/Р від 10.10.2017),
та звернення громадянина Сірика П.А. (вх.9380/11/C від 26.10.2017) щодо сплати податків юридичною особою, яка перебуває на обліку в Дергачівському районі.
Протягом 2017 року колективні звернення громадян - не надходили.
Письмові заяви, пропозиції, скарги від громадян під час проведення особистих прийомів – не надходили.
Графіки особистого прийому громадян посадовими особами Слобожанської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області розміщені в центрах обслуговування платників Слобожанської ОДПІ та на незалежних сайтах Дергачівської, Золочівської, Богодухівської та Краснокутської райдержадміністрацій. Проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами Слобожанської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області здійснюється згідно графіків прийому громадян.
Звернення громадян, в яких йдеться про недоліки у роботі, оскаржуються рішення посадових осіб Слобожанської ОДПІ протягом 2017 року - не надходили.
Додаткові заходи. З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян та для надання своєчасної, кваліфікованої допомоги громадянам в районах діє 4 консультаційних пункти: 1- в офісі Об'єднання промисловців та підприємців (щосереди), 4 – в центрах обслуговування платників Слобожанської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області, Слобожанської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області Золочівського району, Слобожанської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області (Богодухівського відділення), Слобожанської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області (Краснокутського відділення).
Результати роботи щодо стану організації розгляду звернень громадян Слобожанської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області розміщено в засобах масової інформації та на незалежних сайтах.
Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян Слобожанської ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області протягом січня-грудня 2017 року