Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Набір даних

опубліковано 24 червня 2016 о 19:02

  Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян Слобожанської ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області

протягом січня-грудня 2017 року

 

      Слобожанська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області на виконання контрольного завдання ГУ ДФС у Харківській області надає інформацію про роботу зі зверненнями громадян, а саме:

      Слобожанською ОДПІ вживались заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, забезпечено координацію роботи персоналу ЦОП в частині надання інформаційної допомоги платникам податків. Протягом січня- грудня 2017 року надійшло 9 звернень від грамадян «…про відмову від обліку "за серією та номером паспорта", про підтвердження відмови від будь-якого ідентифікаціонного номера(штрихкода), про вимогу знищення інформації із реєстрів і баз даних, про заборону передачі даних до ЄДДР», а саме від громадян:

      - Лісна Л.В. (вх. № 60/11/Л від 04.01.2017 року), 

      - Аляб’єва К.Д. (вх. № 1583/11/А від 09.02.2017),

      - Стрілець М.М. (вх. № 7222/11/С від 07.08.2017),

      - Стрілець А.В. (вх. № 7219/11/С від 07.08.2017),

      - Камишов О.В.  (вх. № 6972/11/А від 01.08.2017),

      - Гриньова В.М.  (вх. № 7220/11/Г від 07.08.2017),

      - Путієнко Г.І. (вх.9078/11/П від 10.10.2017 року),

      - Ржаніциній Т.А. (вх.9080/11/Р від 10.10.2017),

та звернення громадянина Сірика П.А. (вх.9380/11/C від 26.10.2017) щодо сплати податків юридичною особою, яка перебуває на обліку в Дергачівському районі.

      Протягом 2017 року колективні звернення громадян - не надходили.

      Письмові заяви, пропозиції, скарги від громадян під час проведення особистих прийомів – не надходили.

      Графіки особистого прийому громадян посадовими особами Слобожанської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області розміщені в центрах обслуговування платників Слобожанської ОДПІ та на незалежних сайтах Дергачівської, Золочівської, Богодухівської та Краснокутської райдержадміністрацій. Проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами Слобожанської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області здійснюється згідно графіків прийому громадян.

      Звернення громадян, в яких йдеться про недоліки у роботі, оскаржуються рішення посадових осіб Слобожанської  ОДПІ протягом  2017 року - не надходили.

      Додаткові заходи. З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян та для надання своєчасної, кваліфікованої допомоги громадянам в районах діє 4 консультаційних  пункти: 1- в офісі Об'єднання промисловців та підприємців  (щосереди), 4 – в центрах обслуговування платників Слобожанської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області, Слобожанської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області Золочівського району, Слобожанської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області (Богодухівського відділення), Слобожанської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області (Краснокутського відділення).

      Результати роботи щодо стану організації розгляду звернень громадян Слобожанської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області розміщено в засобах масової інформації та на незалежних сайтах.

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян Слобожанської ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області протягом січня-грудня 2017 року