Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Набір даних

опубліковано 24 червня 2016 о 21:02

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян

Південної ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області

протягом січня – грудня 2017 року

 

З початку року до Південної ОДПІ надійшло 31 письмових звернень громадян, що на 11 звернень менше ніж за відповідний період 2016 року (за січень-грудень 2016 року надійшло 42 письмових звернення), з них: 31 заява (100%), скарги, пропозиції – не надходили.

18 звернень надійшло від громадян особисто; 13 – через уповноважених осіб (запити адвокатів).

Звернення громадян до Південної ОДПІ за січень-грудень 2017 року надходили поштою та особисто від громадян.

Питання, які порушувалися громадянами у зверненні:

-         щодо інформування про ухилення від сплати податків;

-         щодо скасування РНОКПП;

-         щодо надання інформації про доходи

-         надання довідки про підтвердження статусу податкового резидента Уркаїни;

-         щодо плати за землю;

-         стосовно проведення перевірки;

-         інші питання, що стосуються органів ДФС.

31 звернення розглянуто без порушення термінів розгляду (7 – вирішено позитивно; 13 - відмовлено у задоволенні; 6 - надано роз’яснення; 2 - повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян”; 2 – надіслано за належністю відповідно до ст. 7 Закону України „Про звернення громадян”; 1 – не підлягає розгляду відповідно до ст. 8 Закону України „Про звернення громадян”).

За січень-грудень 2017 року звернення надходили від громадян м. Краснограда та району, смт. Кегичівка, м. Харкова та району, смт. Нова Водолага та району, м. Львів, Валківського та Дергачівського р-нів.

У січні-грудні 2017 року скарги громадян не надходили.

Протягом січня – грудні 2017 року надійшло 1 повторне звернення. За вказаним звіерненням прийнято рішення про залишення останнього без розгляду на підставі ст. 8 ЗУ „Про звернення громадян”.

Протягом січня – грудня 2017 року надійшло 1 колективне звернення (кількість заявників 7 осіб, порушене питання – незаконна торгівельна діяльність тютюновими виробами та лікеро-горілчаними напоями). Звернення надіслано за належністю до ГУ ДФС у Харківській області.

По зверненням, що надійшли протягом січня-грудня 2017 року соціальний стан заявника визначено за 15 зверненнями, це:

-         13 - фізичні особи, що провадять незалежну професійну діяльність;

-         1 – підприємець;

-         1 – особа, що позбавлена волі.

 

Порушені питання:

-         щодо надання відомостей про доходи;

-         надання довідки про підтвердження статусу податкового резидента Уркаїни;

-         інші питання, що стосуються органів ДФС.

Звернення жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати – героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за січень – грудень 2017 року до Південної ОДПІ не надходили.

Звернення ветеранів війни та праці, непрацездатних осіб, а також осіб, що постраждали від аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту за січень-грудень 2017 року до Південної ОДПІ не надходили.

 

ІІ. Проведення особистого прийому громадян.

Затверджені Графіки особистого прийому громадян  та виїзних прийомів.

За січень – грудень 2017 р. громадяни на особистий прийом до начальника Південної ОДПІ, його заступників та інших посадових осіб не записувалися, особисті прийоми не проводилися.

 

ІІІ. Аналіз недоліків та порушень у зверненнях громадян та вжиті заходи.

Звернень громадян, в яких йдеться про недоліки у роботі, оскаржується рішення посадових осіб протягом січня-грудня 2017 року до Південної ОДПІ не надходили.

Протягом січня-грудня 2017 року факти порушень посадовими особами Південної ОДПІ положень Закону України „Про звернення громадян”, не вирішення порушених у зверненні громадянина обгрунтованих питань, які належать до компетенції Південної ОДПІ, посадової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня по Південній ОДПІ, - відсутні.

 

ІV. Додаткові заходи

З початку року Південною ОДПІ проведено 10 „гарячих” телефонних ліній з питань звернень громадян. Під час прямої телефонної лінії надійшло 513 дзвінки, що належали до компетенції органів ДФС.

Проблеми, порушені під час телефонного спілкування, стосувалися: порядку оформлення та подання звернення платниками податків, термінів та порядку розгляду звернень, надання відповіді на звернення. За результатами проведеної прямої телефонної лінії на всі запитання надано усні роз’яснення та проінформовано про можливі шляхи їх вирішення.

Протягом січня-грудня 2017 року було організовано та проведено 11 семінарів з платниками податків з питань розгляду звернень громадян.

Інформація щодо результатів роботи Південної ОДПІ із зверненням громадян була висвітлена у ЗМІ (на сайті Красноградської, Коломацької, Кегичівської, Зачепилівської РДА, в інформаційному тижневику „Комерсант”, в газеті „Вісті Красноградщини”, сайті телерадіокомпанії «Центр») в кількості 31 матеріал.