Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо податкових сервісів на «гарячих лініях»

опубліковано 22 липня 2024 о 14:00

Сьогодні у платників податків є можливість отримувати всю необхідну інформацію, довідки, витяги, відомості тощо та подавати податкову звітність дистанційно, без особистих візитів до органів ДПС. Впровадження нових електронних сервісів від ДПС дає змогу зберігати час для бізнесу та здійснювати спілкування з податковою службою комфортно та безпечно.

Для надання консультацій з питань, які виникають у платників податків під час користування електронними сервісами ДПС, а також інформування щодо змін у сучасних податкових сервісах ДПС щоденно відбуваються сеанси телефонного зв`язку «гаряча лінія» у Головному управлінні ДПС у Харківській області. На запитання відповідає начальник відділу податкових сервісів управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Харківській області Марина Скрипниченко.

Зокрема, фахівчиня розповідає про роботу Електронного кабінету, мобільного застосунку «Моя податкова» та про переваги користування загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом ДПС тощо.

Відповідаючи на одне із запитань, фахівчиня підкреслила, що Електронний кабінет – це найбільш популярний сервіс ДПС, який є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом. Користуючись цим сервісом, суб`єкти господарювання можуть здійснювати електронне листування з податковою, надсилати заяву про внесення змін до ДРФО, отримувати інформацію про стан розрахунків з бюджетом, подавати податкову звітність та отримувати інші сервіси.

На всі запитання платники податків отримали вичерпні відповіді.