В Центрі обслуговування платників Лозівської ДПІ відбулася інформаційна зустріч з представниками неприбуткових організацій. Під час заходу фахівці роз’яснили важливі аспекти внесення змін до Реєстру неприбуткових установ та організацій, а також щодо порядку отримання витягу.
Податківці акцентували увагу, що у разі змін у діяльності неприбуткової організації (зміна найменування, керівника, місцезнаходження або внесення змін до установчих документів), необхідно подати до контролюючого органу Реєстраційну заяву за формою № 1-РН з позначкою «зміни».
Неприбуткові організації можуть звернутися до податкового органу із Запитом про отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Запит). Форма запиту наведена у додатку 3 до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій.
Запит можна подати:
- Особисто або через уповноважену особу.
- Поштою до контролюючого органу за основним місцем обліку
- Через Електронний кабінет платника: http://cabinet.tax.gov.ua.
Зустріч пройшла у конструктивному форматі, платники отримали вичерпні відповіді на питання та практичні рекомендації від податківців.