Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо надання адміністративних послуг під час «гарячої лінії»

опубліковано 08 липня 2025 о 13:00

Нещодавно начальник відділу надання адміністративних послуг організації роботи та документообігу Харківської ДПІ Головного управління ДПС у Харківській області Марина Немилостива провела сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Як отримати адміністративні послуги у Центрах обслуговування платників Харківської ДПІ?».

Під час сеансу телефонного зв’язку платники запитували: які адміністративні послуги можна отримати у ЦОП; як здійснюється сервісне обслуговування платників податків; як подати заяву про об’єкти оподаткування за формою № 20 – ОПП; як зареєструвати РРО; як обрати спрощену систему оподаткування; як отримати витяг платника ПДВ; як отримати реєстраційну картку платника податків на дитину до 14 років; як отримати довідку про доходи тощо.

Зокрема, відповідаючи на одне з питань, фахівчиня повідомила, що в залах ЦОП Харківської ДПІ платники податків мають можливість використовувати комп’ютерну техніку, яка підключена до мережі Інтернет, для подання звітності в електронному вигляді, при наявності електронного цифрового підпису. Крім того, для зручності відвідувачів у ЦОП розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, які містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв. 

Посадовиця звернула увагу платників на перевагах отримання послуг в онлайн – режимі за допомогою електронних сервісів ДПС - «Електронний кабінет» та мобільний застосунок «Моя податкова».