Київський відділ обслуговування платників Харківської ДПІ Головного управління ДПС у Харківській області продовжує роз'яснювальну роботу з платниками податків щодо листування з податковою в електронному вигляді через Електронний кабінет та про електронні сервіси від ДПС України, які надають можливість дистанційного спілкування з податковою.
Під час зустрічі з платниками податків начальник відділу Олександр Сметанін проінформував присутніх про переваги листування з податковою в електронній формі через Електронний кабінет. Зокрема, звернув увагу, що листування через Е-кабінет створює умови для оперативної та зручної взаємодії платника з податковою, платник має постійний доступ до архіву листування з податковою, спрощується процес отримання податкових послуг та мінімізується безпосередній контакт з податківцями тощо.
Фахівець повідомив, що юридичні та фізичні особи мають таку можливість отримувати офіційні документи від податкової в електронному вигляді. Для цього необхідно подати заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет за формою F1391602 – для фізичної особи, а для юридичної особи - J1391602.
Якщо платник бажає повернутися до паперової форми взаємодії з податковою, то необхідно подати заяву про відмову отримувати документ через Електронний кабінет за формою F1391702 – для фізичної особи та J1391702 – для юридичної особи.
Також під час заходу обговорили питання податкової знижки, офіційного працевлаштування найманих працівників, функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) в ДПС та питання Національної стратегії доходів до 2030 року.
«Електронне листування є невід'ємною частиною модернізації податкової системи України, сприяє підвищенню ефективної та зручної взаємодії для всіх учасників процесу. Тож долучайтеся до використання електронних сервісів ДПС – це швидко, зручно та дозволяє отримати інформацію в режимі реального часу», - наголосив Олександр Сметанін.