Про те, як уникнути блокування податкових накладних, який термін реєстрації податкових накладних, які документи потрібно подавати для надання пояснення у разі блокування ПН, що робити, якщо накладну заблокували – ці та інші питання ставили платники податків під час телефонної «гарячої лінії» у Головному управлінні ДПС у Харківській області. На запитання відповідала в. о. начальника управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків ГУ ДПС Юлії П`яташ.
Зокрема, відповідаючи на одне із запитань, податківиця рекомендувала для запобігання блокуванню податкових накладних:
1. Контролювати відповідність критеріям безумовної реєстрації: деякі податкові накладні реєструються автоматично, якщо вони відповідають певним критеріям.
2. Дбати про позитивну податкову історію:
✔ вчасно сплачувати податки;
✔ вчасно подавати податкову звітність;
✔ працювати з надійними контрагентами.
3. Оновлювати дані про суб’єкта господарювання: будь-які зміни у видах діяльності, КВЕД або інших реєстраційних даних слід оперативно вносити до офіційних реєстрів.
4. Подавати таблицю даних платника податку: цей документ дозволяє податковій краще розуміти специфіку вашої діяльності, що зменшує ймовірність блокування накладних.
5. Зберігати належну документацію: договори, видаткові накладні, акти виконаних робіт, банківські виписки, сертифікати відповідності тощо. Наявність повного пакета документів дозволяє швидко надати пояснення у разі блокування податкових накладних.
На всі запитання Юлія П`яташ надала відповіді під час заходу.