Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація щодо стану розгляду звернень громадян, що надійшли у першому півріччі 2021 року

опубліковано 01 липня 2021 о 08:35

Впродовж І півріччя 2021 року до Головного управління ДПС у Харківській області надійшло 1 632 звернення від громадян.

Проаналізувавши питання, з якими зверталися громадяни до Головного управління ДПС у Харківській області впродовж січня - червня 2021 року, можна зробити висновок, що вони були стосовно:

-                податкової політики – 1 588 звернень (97,3%), з яких найбільша кількість - з питань оподаткування земельним податком – 680 звернень (42,8%) та податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 534 звернення (33,6%);

-                єдиного соціального внеску – 21 звернення (1,3%);

-                інших питань, що належать до компетенції ДПС – 12 звернень (0,73%);

-                діяльності центральних органів виконавчої влади – 8 звернень (0,49%).

-                виконання судових рішень, фінансової політики, праці і заробітної плати – по 1 зверненню.

 

За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Харківській області:

832 звернення (51,0%) – вирішено позитивно;

по 320 зверненнях (19,6 %) – заявникам надано відповідні роз’яснення;

78 звернень (4,8 %) – повернуто заявникам з урахуванням статті 5 Закону України «Про звернення громадян»;

75 звернень (4,6 %) - не підлягали розгляду відповідно до статей  8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»;

324 звернення (19,8 %) – знаходяться на виконанні (термін виконання по них не настав);

по 3 зверненнях (0,2%) - відмовлено у задоволенні (порушенні питання не відносяться до функцій, що виконують контролюючи органи, визначених ст.191 ПКУ).