Впродовж І півріччя 2021 року до Головного управління ДПС у Харківській області надійшло 1 632 звернення від громадян.
Проаналізувавши питання, з якими зверталися громадяни до Головного управління ДПС у Харківській області впродовж січня - червня 2021 року, можна зробити висновок, що вони були стосовно:
- податкової політики – 1 588 звернень (97,3%), з яких найбільша кількість - з питань оподаткування земельним податком – 680 звернень (42,8%) та податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 534 звернення (33,6%);
- єдиного соціального внеску – 21 звернення (1,3%);
- інших питань, що належать до компетенції ДПС – 12 звернень (0,73%);
- діяльності центральних органів виконавчої влади – 8 звернень (0,49%).
- виконання судових рішень, фінансової політики, праці і заробітної плати – по 1 зверненню.
За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Харківській області:
832 звернення (51,0%) – вирішено позитивно;
по 320 зверненнях (19,6 %) – заявникам надано відповідні роз’яснення;
78 звернень (4,8 %) – повернуто заявникам з урахуванням статті 5 Закону України «Про звернення громадян»;
75 звернень (4,6 %) - не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»;
324 звернення (19,8 %) – знаходяться на виконанні (термін виконання по них не настав);
по 3 зверненнях (0,2%) - відмовлено у задоволенні (порушенні питання не відносяться до функцій, що виконують контролюючи органи, визначених ст.191 ПКУ).