Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація щодо надходження до ГУ ДПС у Харківській області звернень громадян та результати їх розгляду за січень-березень 2021 року

опубліковано 02 квітня 2021 о 14:18

За січень-березень 2021 року до Головного управління ДПС у Харківській області надійшло 808 письмових звернень громадян.

 

Проаналізувавши питання, з якими зверталися громадяни до органів ГУ ДПС у Харківській області, можна зробити висновок, що це питання:

-         щодо податкової політики – 778 звернень ( 96,3%);

-         єдиного соціального внеску - 18 звернень (2,3%);

-         інших питань, що належать до компетенції ДПС - 6 звернень  (0,7%);

-         праця і заробітна плата - 1 звернення (0,1%);

-         діяльність центральних органів виконавчої власті –  4 звернення (0,5%);

-         фінансова політика - 1 звернення (0,1%).

 

За результатами розгляду звернень, що надійшли до органів ГУ ДПС у Харківській області:

352 звернення (43,6%) – вирішено позитивно,

120 звернень (14,9 %) – дано роз’яснення,

2 звернення (0,2%) - відмовлено у задоволенні,

32 звернення (3,9 %) - не підлягають розгляду відповідно до статей  8 і 17 Закону України „Про звернення громадян”;

46 звернень (5,7%) - повернено авторові відповідно до статті 5 Закону України „Про звернення громадян”;

256 звернень (31,7%) - знаходиться на виконанні.